yıllık 150 bin altını kimse sallamaz.
Yok böyle birşey! 1 TL ile milyon arasında fark yoktur. Vergi dairesinde işler gecikmeli yürür. Vergi dairesi 4-5 yıl önceki para hareketlerini inceliyor. Gün gelir bu paranın kaynağı sorulur. Vergi memurunun bu az kazanmış bu çok kazanmiş buna sorayım bunu izaha çağırmayayım gibi seçeneği yok. Suç işlemiş olur.
%15 stopajı çok bulanlara da yazayım. Avrupa'daki sistemi biliyor musunuz? %15-25 arası vergi + 3 ayda bir KDV ve bağkur sigorta primi.
Gelir elde ediyorsaniz yaşadığınız ülkedeki mevzuata uyun derim. 3 kuruş için vergi kaçakçısı damgası yemeyin. Ve arızi kazanç altı üstü gibi söylemlere inanmayın. Yanarsınız