Konu
Hayatımın en kötü yılını yaşıyorum.
09-10-2024, 23:55:30
#16
Winman
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Durum genel eski tarz şeyler artık gitmiyor farklı şeylere yönelmek lazım. Parası olanın parası faizde kimse harcamıyor. Bizim gibi parası olmayanda sürünüyor