Saatlik 100-200 dolar ve belki daha çoğuna çalışmak varken niye Türkiye'ye kısıtlıyorsunuz ki kendinizi? En son Türk müşteriye yazılım işi yapalı 4-5 sene olmuştur rahat, o zamanlar da 18 yaşında çocuktum daha. Yine o zamanlar iyiydi durum, şimdi ismi bilinen şirketlerde çalışanlar bile rezil maaşlar alıyorlar.