2 ay önceye kadar tamamen aynı fikirdeydim ancak son 2 aydır "Hayatımın en iyi dönemi" diyebiliyorum (Aylık 70K ödemeyi saymazsak)
Bence pes etmeyin hocam, ben tam pes etme aşamasındayken işim tuttu ve rahatladım.
Bence sizlere de şans gülecektir ve işleriniz hayal ettiğinizden bile DAHA İYİ olacaktır.