Turkiyenin ortalamasının cok uzerinde oldugunu dusundugum bir forumda bile bu kadar devlettaparlık varsa maalesef ki sonumuz ortadogu ulkesi olmaktan bir adım ileri gidemeyecek hiçbir zaman.