agg1401 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Discord'u nasıl bir yere benzetiyorsun? İyi olmuş demişsinizde.
Ben burda platformun verileri vermemesinden dolayı iyi olmuş diyorum. Bir işletme devletten büyük olamaz, kullanıcıları istediği kadar VPNden giriş yapsın bu hareket o firmaya yeter. Bugün ABD isterse verir Fransa isterse verir Almanya istese verir ama Türkiye istedi mi vermez, yok öyle bir şey. Herkes VPN VPN yazmış da aynı kolaylıkla VPNden girişlerde engellenebilir bugün bu teknoloji buna müsait. Öyle klavye başından onunla girmeseler bununla girerler demekle olmuyor.