Mesajıma şöyle başlamak istiyorum.
KESİNLİKLE YASAKLANMASINA KARŞIYIM ama;

Discord dediğimiz yer doğru kullanıldığı sürece çok eğlenceli bir yer fakat bazı kanı bozuklar yüzünden bu durumlardayız.
Discordun yasaklanması ile bitmeyeceğini düşünenler doğru düşünüyor fakat eğer discord verileri devlet ile paylaşırsa zaten önceden bu tür şeyler yapmış kişiler kolaylıkla tespit edilecek.
Yani yeni platform çıkar demek tamamen saçmalık. Devlet zaten bu yapanları tamamen bulursa artık bu tür şeylerin yaşanması çok zor olur ki discordda eğer verileri vermeye devam ederse çok daha kolay tespit edilir.