ibrhmatysn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

Forum içerisinde aracılık hizmeti mevcut değildir, aracılık yapılması yasaktır bilginize. Forum kuralarını okumak için tıklayın
Forum kurallarına göz attım fakat aracılıkla ilgili bir madde bulamadım, yalnızca Madde 26'da bulunan "aracılık sebebiyle mağduriyete sebebiyet veren üye; süresiz olarak forumdan uzaklaştırılır. " maddesini gördüm...