Bu işlem resmi olarak sorun yaratabilir.

Alıcı, ödemesini ne ile yapacak? Satıcı ödemeyi hangi hesaba alacak?
Ortalık d*landırıcı işlerle dolu. D*landırıcılar, aracıların hesaplarına dolandırıcılık parası gönderip, bu para ile sizden hizmet alabilir. Bunu da hemen anlayamazsınız ve ileride dolandırılan kişi şikayet ettiğinde hem aracı hem de satıcı soruşturma dosyasına girerler.

Yani bu durum R10'a özel bir durum değil. Resmi olarak aracılık faaliyeti olmayan herhangi bir yerde bu işlemi yaptığınızda, yine aynı sorunlar ile karşılaşırsınız.

Buradaki en büyük handikap bu olay.