Sakat iş, özellikle bu zamanda vergi incelemeleri bu kadar gündemdeyken... Ben forumu bildim bileli hep aracılık sistemi isteniyor. Bionluk sistemi gibi bir sistem gelecek deniyor. Yapılacaksa yasal izinlerle yapılmalı. Umarım bu sistemin gelmesi fazla uzun sürmez.