Selam arkadaşlar, bir sorum olacak.
Forumda birinden ücreti mukabilinde veyahut ücretsiz olarak aracılık yapmasını rica etmek serbest mi?
Bu kişi bir mod olabilir, çok eski ve ticaret puanı yüksek bir üye olabilir, daha önce alışveriş yapıp güvenimizi kazanmış biri olabilir vs. vs.
Çünkü iki ticaret puanı düşük üye karşı karşıya gelince saçma bir durum oluşuyor, alan satıcıya güvenmiyor satıcı alıcıya güvenip ürünü önden yollamıyor, kısır bi döngüye giriyoruz. Bu noktada diğer üyelerden veya yönetim ekibinden bir aracılık hizmeti ihtiyacı doğuyor.
Konu hakkında bilglisi olan var mı? Yasak mıdır, yasak değilse daha önce yapmış olan var mıdır?