zkatip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merakımdan yazıyorum hocam, yaptın mı işportayı, kazandın mı, deneyimlerin ne oldu?
Pandemi başladı hocam, ben şubat sonunda yazmışım. Mart ayıyla beraber vakalar ve kapanmalar başladı. Hiç yapmadım yani