haydaa bizde ekip arkadaşlarıyla discord üzerinden haberleşiyorduk olaya bak

sabahtan beri whatsapp üzerinden mesajlaşmaya başladık ve her mesajda işi gücü bırakıp acaba bana birşey mi yazdılar diye telefonu elime alıyorum. sinir hastası etti..
zamanında herşeyi yasaklayıp, baskıyla korkuyla insanları iş yapamaz duruma getirdikleri için sosyal medya sistemlerinde "gavurlara" muhtaç kaldık. şimdi kalkmışlar bizimle bilgi paylaşmıyorlar, adam yerine koymuyorlar diye erişim engeli getiriyoruz.
Komünist dedikleri Çin'e bak adamlar kendi sosyal medya platformlarını kurdu ve vatandaşıda kullanıyor bizde o yasak, bu yasak, şu yasak. bu ortamda hangi akıllı gelipte burada teknolojik yatırım yapar..