dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla bilmiyorum hiç kullanmadım ama okulda kim discort kullandığını söylüyorsa tipi buna yakın

Şimdi yanımdaki arkadaşa sordum kim kullanıyor ya bu discordu dedim aldığım cevap genelde oyun oyun bağımlısı asosyal tipler dedi

Bu arada arkadaşlar kapatılmasına şiddetle karşıyız bugün bunu kapatan yarın gelir seni kapatır
Akşam eve gelip arkadaşlarla 2-3 el fifa oynarken sohbet ettiğimiz iletişim kanalını kullandığımız için oyun bağımlısı ve asosyal olduk durduk yere