
Bu imaj ne zaman hangi olaydan sonra oluştu?
Valla bilmiyorum hiç kullanmadım ama okulda kim discort kullandığını söylüyorsa tipi buna yakın
Şimdi yanımdaki arkadaşa sordum kim kullanıyor ya bu discordu dedim aldığım cevap genelde oyun oyun bağımlısı asosyal tipler dedi
Bu arada arkadaşlar kapatılmasına şiddetle karşıyız bugün bunu kapatan yarın gelir seni kapatır