Devlet olarak toplum olarak yeni kuşağa ne verildi de şimdi hesap soruyorlar. Hiç bişey verilmediği gibi umut bile verilmedi. Y kuşağı ve öncesi için hep umut vardı ve yol belliydi. Şimdi ailesi varlıklı olmayan gençler çalışarak biyere varamayacağının farkında. Ne evlenebilir ne ev alabilir ne araba alabilir. Bunların hiç birini yapamıycaksa ne yapsın bu çocuklar?