Yani her kuşak yeni gelen kuşağı en az 5 bin yıldır aynı sebeplerle beğenmiyor, şu an yaşadıklarımızın kuşakla ilgili olduğunu düşünmüyorum ben şahsen.
Sebep kesinlikle aynı değil. Bahsedilen şey kuşak çatışması değil.
Yeni neslin büyüklerinin yanında bacak bacak üzerine atmasından bahsedilmiyor.
Yeni nesilde daha önce hiç bir nesilde görülmeyen organize suç potansiyeli var.
Yeni nesil özgürce aile ve toplum baskısını önceki kuşaklardan az hissederek büyüyor.
Ama uyuşturucu, fuhuş, tасiz тесаvüz organize bir şekilde görülüypr.
Elbette gençlerin çoğunluğu suça karışmıyor. Ama azınlık içinde organize suça karışanların sayısı çok fazla.
Sosyal platformlarda organize olup tehdit hakaret saldırı taciz çok ciddi suçlar ortaya çıkıyor.
Bunların hiç biri önceki nesiller ile karşılaştırılamaz bile.
İnternet insanı bilgiye bağlayacak sanıyorduk.
Ama sonuçte internet insanı insana bağlayan bir noktaya geldi.
Akıl hastaları organize olup dünya düzdür diyor ve milyonlarxa takipçiye ulaşıyorlar.
Suçlular, karaktersizler kendi gibileri bulup hızla organize şekilde hareket edebiliyorlar.
Ülke varoş kültürün esiri oldu. Ve varoş ergenlerinin etik değerleri sınırları çok zayıf. Ergenlerin ruh sağlığı zaten çok iyi değildir. Ama bu çağda ergenler daha önce hiç görülmemiş hesapsız bir özgüvene ve dürtüselliğe sahipler. Bu durum binlerce yıldır devam eden kuşak çatışmasının çok ötesinde.