Hiç girmedim hatta üyeliğim dahi yoktur, sevmemde hatta, ama dünya üzerinde engelledim giremezsin örneği yoktur. Sen devlet olarak adalet sistemini gözden geçir, içeri tıkılması gereken tonla psikopat varken, en iyi yapabildikleri işi yapıyorlar engelle gitsin.

Gerçekten güzelim ülke yaşanmaz hale geldi.