DsquaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
TEAMSPEAK 3 günlerine geri dönüyoruz , ah o cs 1.6 cı kemik kadro nerde şimdi kim bilir
Zamanında ventrilo kullanırdık