DsquaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
TEAMSPEAK 3 günlerine geri dönüyoruz , ah o cs 1.6 cı kemik kadro nerde şimdi kim bilir
Teamspeak harika bir uygulama ama işte dosya ve resim yükleme yok en azından resim yükleme olsa hey gidi günler o adam girme sesi