Ülkeye ilk televizyon geldiğinde ihtiyarlar DECCAL diye nitelendiriyordu. Okumuş öğrenmiş ORTA YAŞ UYANIKLARI ise o ihtiyarlarla cahil yobaz diye dalga geçiyordu. Oysa ki televizt-yonun faydası 1 ise zararı 5 veya 10.
O zaman dalga geçen ORTA YAŞ UYANIKLARI şimdi ihtiyar. Çoluk çocuk torun torba sahibi oldular, mezar sırası bekliyorlar.
yetiştirdikleri nesiller de kendileri gibi GERÇEK YOBAZ GERÇEK BAĞNAZ bireyler haline geldi.
Bunların kendi aklı neydi ki yapacakları yetiştirecekleri çocuklara akıl versinler.
Bunların kendi ahlakı neydi ki yapacakları yetiştirecekleri çocuklara ahlak versinler.
Evlere giren televizyon ve internet deccal olmasa da birer şeuyan birer tanrı haline geldi...