Dün ben açtım bugün sen 😂 yarın başkası açar bu konuyu. 😁
Bence asıl sorun kuşakta değil insanımızda a'sı b'si c'si veya z'sinde değil (:
Tahsin hocam sorma bi kullanıcı yazınca gördüm.
Evet kuşaklar yada gençlik ile bir sorun yok aslında. Kimsenin anlamadığı olay elimizin altında bizi daha iyi yapıcak bir yapı varken teknoloji bakımından durum kötüye gidiyor bundan bahsetmek istedik ama her zaman ki gibi konu farklı yere gitmeden kurtardık diyelim senin konuda biraz facialar var biz yırttık

)