Son kuşak kötü ama 30 yaş üzeri muhteşem
Trafikte herkes birbirine öyle saygılı öyle saygılı ki diğer milletler özellikle avrupalılar ve japonlar bize bakıp imreniyor
Haberleri açıyorum son 1 haftadır, ilk yarım saatteki haberlerin tamamı yetişkinler birbirine uygulamalı olarak kavga etmeyi öğretiyor, karakola nasıl şikayet edilir, savcıya nasıl şikayet edilir, kasten yaralama cezası nedir filan hepsi bunları birbirine kafına gözüne vura vura öğretiyor...
Z kuşağı kötü abi ya...