Ek olarak;
Fakirlik, fakirlik doğurur, zenginlik zenginlik doğurur. Her yönden fakir biriyle arkadaşlık ederseniz sizin zengin olma ihtimaliniz yoktur, ufkunuz açılmaz ne iseniz öyle kalırsınız hatta küçülebilirsiniz. Zengin arkadaşınız olursa yeni yerler görme, zengin olma ihtimaliniz artar, bilgi zenginiyle bilginiz artar vs...
Aynı mantıkla iyilik iyiliği, kötülük kötülüğü doğurur.
Bizim şimdiki gençlere göre daha saygılı olmamızın nedeni toplumun da öyle olmasıydı. Birine selam verdiğinde selamını alırdı. Şimdi sokakta selam versen sen kimsin lan bana selam veriyorsun diyip kavga etmesi gayet olağan karşılanıyor.
Kısaca gençler veya z kuşağına indirgememek gerekli.
Toplum çürüdü.