Kıbrıs'ta askerlik yaptım, 1974 yılındaki rumların katliamından sonra ailesini kaybetmiş bir abi o yılları anlattıktan sonra gençlerin rumların mekanlarına gitmesinden onlarla arkadaşlık etmesinden dolayı rahatsızdı.
Böyle bir nedeniniz yoksa gençlerden rahatsız olmanız sadece yaşınızın ilerlediğini gösterir.

Çekememezlik, hasetlik, ulan bu yaş bende olsaydı, şimdiki aklım 15 yaşımdayken olsaydı filan düşüncesi gençlere karşı kötü bakış açısı oluşturur.
Ben mesela otobüste yer verilmemesinden dolayı çok rahatsızdım, burada konuyu açtım gençler saldırdı, parasını verdim otururum filan diye.
Bu düşüncedeki gençler çoğunluğa geçmeye başlasa da bu durum tamamen gençlerle alakalı bir durum değil ki. Toplum çürüyor. Topluma kötülük hakim oluyor. Devleti yönetenlerin bugünkü gençliği toplumu bilerek bu hale sokmak istediği düşüncesindeyim. O çürük toplumdan da sağlam bireylerin çıkması şans işi...