Herkese tünaydın kolay gelsin.

arkadaşlar web sitemi mobil uygulamaya çevirmek istiyorum ilerleyen dönemlerde değişiklikler yapabileceğim. Yap köşeye at şeklinde olmayacak.

taban fiyat öğrenmek istiyorum r10’da taban fiyatı nedir bu işlemin ?