webline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
itirazların sonucu belli olmadan ne için ödeme yaptınız? son ödemeden kastınız nedir?
MARKA TESCİL ÜCRETİ ÖDEME TALEBİ 2 aylık süre boyunca bu kısımda ödeme kabul etmiyordu hocam. 2 aylık süreyi bekliyordum zaten ödeme ekranı açıktı ödeme yaptım bu sebeple.

Bu defa ödeme yapmadığım için itiraz sürecinde bir etkilenme yaşanmaması için yaptım onuda.