dudbox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende Powertech kullanıyorum hem fönü hem makinesi direk alabilirsin. Fön makinesi 5. yılına girdi.
Akakce keyfe keder alma listemde ikisi de hocam 😀 Berberler kullanıyorsa iyidir ☺️