Bende Powertech kullanıyorum hem fönü hem makinesi direk alabilirsin. Fön makinesi 5. yılına girdi.
benim sakallar da seyrek adam gibi durmuyor arada kısaltmalık bile olsa yeter bana philipsin var bimden almıştım bir ara iki başlığı var kısaltamıyorum kötü gözüküyor sürekli powerechler sanki gür sakala daha uygunmuş gibi geldi de çok da anlamıyorum açıkçası hiç evde kendim kesmeye yeltenmiyorum