electroshoc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam zaten bilgisayar programcılığı dgs ile geçeceğim alanlar çok belli yine bilgisayar alanı dgs puanlarına baktım ve sorularına bana daha mantıklı geldi.

yönetim bilişm müh. geçip yan dalda yazılım müh. alırsam tamamdır benim için

yani hem tyt sonra ayt girmek çok yorucu geliyor ve daha çok efor istiyor bence
ben 2014 te dgs ile bilişim öğretmenliğine geçtim hayatımın hatasını yaptım