electroshoc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilgisayar programcılığı son sınıftayım dgs ile mi lisans yapmak daha kolay olur

yoksa yeniden sınava girmek mi daha kolay olur lisans(bilgisayar bölümü) olmak için öneriler nelerdir
dgs ile geçeceğin bölümler çok dandik Mühendisliğe geçiş yaparım kendimi geliştiririm derseniz olur o da çok zor.