Anonim biri bloguma bu yorumu yazmış. İlk başta ben de topluluk kısmında onunla dalga geçtim.

Ama sonra düşündüm. Haklı değildi ve o bunu bilmiyordu. Eğer dalga geçersem hiç bir zaman bilmeyecekti. Bu yüzden mikrofon başına geçip nedenleri anlatma kararı aldım.
https://www.youtube.com/watch?v=dGtkGcH7WAI