NetGSM OTP öneririm, normal SMS değil OTP servisine ihtiyacınız var.
Şu an kullandığınız firma xxxKit ise IP kontrollerine takılıyorsunuz, server ip değil client ip ile işlem yaparak çözebilirsiniz.