Arkadaşlar konu 2 ye bölündü ben hastayım 3 yaşında oğlum var kronik hasta eşim var kronik hasta UMARIM böyle keyfi olarak bunları yazanlar sadece muhalefet olan benim çektiklerimi çeker bundan 1 hafta önce ben 1 aylık tedaviye başladım. 30 günlük bir tedavi her gün ilaç içiyorum her gün hava çekiyorum benim akciğerlerim %25 oranında çalışıyor ilaçla bile %32 ye çıkıyor ben sigarayı bıraktım eşim bıraktı çocuğumuz etkileniyor ben kötü oluyorum diye basite alınabilecek bir şey değil. Umarım böyle geri kafalılar böyle mağdur olurda bu konu akıllarına gelir her şeye muhalefet olmayın. Ben uyardım bir daha yaparlarsa şikayetçi olacağım onun konservesi benim sağlığımdan önemli değil kimsenin sağlığından önemli değil kimsenin çocuğundan önemli DEĞİL!!