evet evde fazla boş zamanım var, başlıkta da gördüğünüz gibi LOL'e başlamayı düşünüyorum.
Tavsiyeleriniz, düşünceleriniz neler? Oyun çok karışık geliyor alışır mıyım?
Boş zamaniniz var ise ve oyunla zamaninizi heba ederseniz ilerde çok pişman olursunuz.
Zamaninizi yazılım öğrenerek ayırırsaniz ilerde bana teşekkür edersiniz.