Napıyor ne ediyor bi yerde sorun çıkıyor 3 4 gündür sistem atlatma sorunu var askıdan dönmüyor 3 5 dönse bile ya tekrar askı atıyor ya yok harcama sınırı yok bilmem ney bi şekilde elde var sıfır
Açılan gmail hesapları da devre dışı bırakılıyor önceden yeni açtığım hesaplarda direk kampanya atıyordum yayın alıyordum askı gibi sorun yoktu güncelleme var sanırım
Ne zamandan beri böyle hocam sizde