Bir siteye bilgi girişi yaparken takıldım
Öğretmen , doktor , Hemşire , bu mesleklerin amerikada genel olarak aylık maaşı nedir bunu öğrenmem gerekiyor
Araştırmalarımda 40'50 k dolar çıkıyor . türkiyeye göre milyon tl yi buluyor . Bukadar fazla olamaz diye düşündüm