20 yıl merterde oturdum, çevre ilçeleri de işin içine katarsak tam bir kaos hakim ve beton bir yaşam var. 4 yıldır da başakşehir kayaşehirde oturuyorum, o kadar rahatım ki anlatamam. Yeşillik konusunda hiçbir sıkıntısı yok, bir bisiklet ile aynı gün içinde hem orman gezisi (şamlar ormanı) yaparsın ya da millet bahçesinde dinlenir veya sular vadisinde keyif yaparsın. Buralarda trafik derdi yok, yolları geniş binalar dip dibe değil. Genellikle siteler olduğu için otopark sorunun da olmuyor. Çok fazla arap olduğu doğru ben sorun etmiyorum çünkü hepsi zengin, kendi hallerinde takılıyorlar. Aracın varsa çoğu gitmek istediğin yere yarım saate gidebilirsin, şehir hastanesi dibimizde, havalimanı 20dk mesafede. AVM sorunun yok, 15dk mesafede 3,4 tane avm var. Akşamları kafede takılayım biraz insan göreyim diyorsan en bilindik olanı metrokent mesela. Kayaşehir tarafı çok temiz mesela, belediyesi iyi çalışıyor ben kötü bir durumla hiç karşılaşmadım. Buranın en sevdiğim tarafı her yeri yeşillik, bizim siteyi bir görsen ormana gitmene gerek yok, her yerinde kamelya var. Akşam veya sabah saat kaç olursa olsun çıkıp bahçemizde rahatlıkla vakit geçiriyoruz, valla ben burayı çok seviyorum.