Rosteoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bahçeşehir, eskiden daha güzeldi ama şuan gene diğer semtlere göre güzel.
Ve göktürk değerlendirilebilir.
ByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
usta bahçeşehir ve başakşehir tarafında Türkler azınlıkta 😂
Azınlıklar olarak yine de Bahçeşehir diyoruz 😎