Sayin hocalarım bugun gpu test yaparken farkettim ekran kartı tam güç iletmiyor.
bilgisayar fişe takılı olmasına ragmen ekran kartı aynı güce takılı değilmiş gibi düşük fps de çalışıyor
bu durumda ne yapmalıyım garantiye mi göndermeliyim ? kullanıcı hatasımı derler ? yoksa ücretsiz bakım hakkı var bunların bakıma göndersem yaparlarmı orda acaba
grafik ayarları > uygulama seç > harici ekran kartı ile çalıştır