4 yıl Göktürk'te yaşadım gayet güzel sakindi, şuanda da Alkent 2000 de oturuyorum gerçekten kafam o kadar rahat ki.
5 yıl önce Avcılar tarafında oturuyordum böyle artık hayata küsecektim.
O yüzden ev alırken, kiralarken kullanabileceğimiz maksimum bütçeyi kullanmalıyız bence. Gerçekten hayat enerjim arttı diyebilirim.