Batarya da sürekli kullanırsanız batarya ölür. Arada en az yılda 2-3 sefer bataryayı komple bitirip sarj edin. Bataryayı sabitleyebiliyorsan %80-85 sabitleyin. Batarya çıkıyorsa çıkartın prizde kullanın.
Ekstra olarak zaten batarya da tam performans alamazsınız oyun tarzı yüksel cpu ram durumlarında sarjda takılı kalsın.
konu dışı sorum olacak oyun oynadığımızda bataryayı soküp oynasak mantıklımı yani sadece gücü prizden alacak şekilde ? yoksa takılımı kalması mantıklı ?