RakipsizHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Batarya da sürekli kullanırsanız batarya ölür. Arada en az yılda 2-3 sefer bataryayı komple bitirip sarj edin. Bataryayı sabitleyebiliyorsan %80-85 sabitleyin. Batarya çıkıyorsa çıkartın prizde kullanın.
Ekstra olarak zaten batarya da tam performans alamazsınız oyun tarzı yüksel cpu ram durumlarında sarjda takılı kalsın.
batarya çıkmıyor maalesef. prizde mi kullanmak daha faydalı acaba? çok teşekkür ederim