MemSimurg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Artık halk eğitimden değil kosgeb in sitesinden online olarak veriliyor kurslar.
Güncel bilgi için ve düzelttiğiniz için teşekkür ediyorum. Bu bence kötü olmuş, çünkü kursta iş kuracak kişilere, hocalarla çok güzel fikir alışverişi oluyordu.