Access point alacaksın ve enternet kablosunu ona bağlayıp onu dağıtıcı yapacaksın. 5-6 sene önce aynısını ben yaşadım. Hem ayrı bir ethernet ile pc'de kullanırsın hem de wifi ile bağlanırsın