Konu
Ne yaptıysam internete bağlanamadım
04-10-2024, 00:40:45
#5
masterthone
Remzi0068 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam Modem'den Access Pointe statik ip vermeyi deneyebilirsiniz. Ayrica Access Point'de DHCP ayari var ise bunu kapatin.
Bu dediklerinizi nasıl yapacağımı bilmiyorum