Tıpatıp aynısını yıllardır yaşıyorum, neyden kaynaklı olduğunu bilmemekle beraber ansızın belirip bir kaç gün içinde tamamen yok oluyorlar. Acı, kaşınma vs gibi durumlar yaşatmasada avucun içinde daha farklı bir hassasiyet söz konusu. Hastaneye gitmeye nedense hiç gerek duymadım.. : )