Agziniza bogaziniza da bakin, evde kucuk cocuk vs varsa okula giden ondan gecmis olabilir. Benim oglan da 10 gundur hasta, El Ayak hastaligi diye geciyor. Sizinki de bu olabilir doktora gidin