Aynısını Turkcell de yaşıyorum her gün en az günde 4-5 defa arıyorum son 1 ayda 100 defa üstünde aramışımdır, modeme işlem yapıyoruz diyip geçiyorlar. Akşam internet kullanamıyorum, bu verdiğimiz paraya karşı bu hizmet haram olsun verilen paranın her kuruşu, Türkiye’deki operatörler kendi tekelini oluşturduğu için başına birşy de gelemiyor tabi hepsi arkasını güvenceye almışlar