Abi 2.5 haftadır hep aynı sorun.
Speedtest yapıyorum dow ve up değerleri normal. Ama websitelerini açmıyor ya da çok geç açılıyor. Youtube uploadlarım olmuyor yani internet felç durumda.
Bu allahın cezası vodofone'u aradığım da bir sıkıntı gözükmüyor değerlerinizde diyip kapatıyorlar. Arkadaşlar lütfen bildiğiniz bir şey varsa söyleyin ya